Sustainable Energy Branding

Lýsing:
Sustainable energy branding has become one of the hottest topics in business. As climate change and market liberalisation—the greatest environmental and economic challenges of our times—are prompting the world's power companies to transform on a scale never seen before, the eyes of the world are firmly upon them. By introducing new business models, as well as new ways of generating power, energy-sector giants are aiming to dramatically cut harmful emissions over the next few decades.
Crucial to the success of this transition is the support of energy consumers and political decision-makers, and this challenge should not be underestimated. Power companies are, therefore, developing new marketing and communication strategies around renewable energy, sustainable growth, co-operation with customers and environmental protection. Fridrik Larsen, the world’s foremost expert on energy branding, looks at the role of branding and marketing in the energy transition through a series of interviews with senior energy-sector executives.
Annað
- Höfundur: Fridrik Larsen
- Útgáfa:1
- Útgáfudagur: 2023-02-27
- Hægt að prenta út 2 bls.
- Hægt að afrita 2 bls.
- Format:ePub
- ISBN 13: 9781000832860
- Print ISBN: 9781032397122
- ISBN 10: 1000832864
Efnisyfirlit
- Cover
- Half Title
- Title
- Copyright
- Dedication
- Contents
- Acknowledgements
- Introduction: Energy Branding versus Greenwash
- 1 Northern Lights and the Power of Brand: Jukka Ruusunen on Energy Monopolies and Public Perceptions
- 2 Brand as a Promise: Magnus Hall on Energy Companies Fulfilling Expectations
- 3 Business to Human: Ryan O'Keeffe on the View from a Seven Trillion Dollar Fund
- 4 The Sound of Brand: Michael Boumendil on the Next Frontier in Brand Collateral
- 5 Branding in America: Mary Powell and Mari McClure on Building and Maintaining an American Energy Brand
- 6 Black Gold and Green Energy: Rahul Malhotra on Marketing Shell in the Age of Renewables
- 7 Oil Companies: Henrik Habberstad and Tom Van de Cruys on Sovereign Energy Brands in the Social Media Era
- 8 The Italian Job: Antonio Cammisecra on Enel's Power Distribution Branding Strategy
- 9 A Solar Collaboration: Anthony Ainsworth on Turning E.ON into a Pop Brand
- 10 In the Big Country: Paula Gold Williams on Leading America's Largest Municipal Utility
- 11 A Model Island: Hordur Arnarson on Going Beyond Full Sustainability
- 12 Finding the Right Balance: Jacob Benbunan on Branding between IQ and EQ
- 13 Virtual Power: Nic Kennedy on the Meeting of Energy and IT
- 14 Who You Are and Who You Want to Be: Hando Sutter on Brand as the Tip of the Corporate Strategy Iceberg
- 15 Liberalisation Bonanza: Stephen Fitzpatrick and Kevin McMinn on "Energy Minnows" Becoming Big Fish—or One of the "Big Six"
- 16 From Product to Service: Ana Busto on Engie Post-Rebrand
- 17 Harder Than Rocket Science: Kevin Lane Keller on the Theory and Practice of Energy Branding
UM RAFBÆKUR Á HEIMKAUP.IS
Bókahillan þín er þitt svæði og þar eru bækurnar þínar geymdar. Þú kemst í bókahilluna þína hvar og hvenær sem er í tölvu eða snjalltæki. Einfalt og þægilegt!Rafbók til eignar
Rafbók til eignar þarf að hlaða niður á þau tæki sem þú vilt nota innan eins árs frá því bókin er keypt.
Þú kemst í bækurnar hvar sem er
Þú getur nálgast allar raf(skóla)bækurnar þínar á einu augabragði, hvar og hvenær sem er í bókahillunni þinni. Engin taska, enginn kyndill og ekkert vesen (hvað þá yfirvigt).
Auðvelt að fletta og leita
Þú getur flakkað milli síðna og kafla eins og þér hentar best og farið beint í ákveðna kafla úr efnisyfirlitinu. Í leitinni finnur þú orð, kafla eða síður í einum smelli.
Glósur og yfirstrikanir
Þú getur auðkennt textabrot með mismunandi litum og skrifað glósur að vild í rafbókina. Þú getur jafnvel séð glósur og yfirstrikanir hjá bekkjarsystkinum og kennara ef þeir leyfa það. Allt á einum stað.
Hvað viltu sjá? / Þú ræður hvernig síðan lítur út
Þú lagar síðuna að þínum þörfum. Stækkaðu eða minnkaðu myndir og texta með multi-level zoom til að sjá síðuna eins og þér hentar best í þínu námi.
Fleiri góðir kostir
- Þú getur prentað síður úr bókinni (innan þeirra marka sem útgefandinn setur)
- Möguleiki á tengingu við annað stafrænt og gagnvirkt efni, svo sem myndbönd eða spurningar úr efninu
- Auðvelt að afrita og líma efni/texta fyrir t.d. heimaverkefni eða ritgerðir
- Styður tækni sem hjálpar nemendum með sjón- eða heyrnarskerðingu
- Gerð : 208
- Höfundur : 18559
- Útgáfuár : 2023
- Leyfi : 380