Quality Management for Services

Lýsing:
This book provides assistance for ensuring and increasing service quality. Manfred Bruhn presents a holistic, scientifically based approach to quality management for services, which is consistently oriented to the management process with the phases of analysis, planning, control and monitoring of quality management. Core parts of the book are procedures for measuring service quality, instruments for controlling quality and expectation management, the implementation of quality management based on ISO 9000 ff.
standards as well as the EFQM model, and comprehensive quality controlling to ensure effectiveness and efficiency. In the eleven editions to date, the work has evolved into a handbook and can be used as a reference work for the various topics of quality management for services. Individual topics of quality management or the respective chapters can be worked through independently of each other. In the 12th edition, all chapters have been updated.
Annað
- Höfundur: Manfred Bruhn
- Útgáfudagur: 2023-07-28
- Hægt að prenta út 2 bls.
- Hægt að afrita 2 bls.
- Format:ePub
- ISBN 13: 9783662670323
- Print ISBN: 9783662670316
- ISBN 10: 3662670321
Efnisyfirlit
- Cover
- Front Matter
- Part I. Basics of Quality Management for Services
- 1. Importance of Quality Management for Service Companies
- 2. Conceptual Basics of Service Quality
- 3. Conceptual Basics of Quality Management for Services
- Part II. Analysis of Service Quality
- 4. Models of Service Quality
- 5. Measuring Service Quality
- Part III. Planning the Quality Management for Services
- 6. Strategic Orientation of Quality Management for Services
- 7. Operational Design of Expectation Management for Services
- 8. Operational Design of Quality Management for Services
- Part IV. Implementation of Quality Management for Services
- 9. Implementation of Quality Management for Services
- 10. Importance of Quality Awards for Service Companies
- 11. Certification of the Quality Management of Service Companies
- Part V. Quality Controlling for Services
- 12. Concept of Quality Controlling for Services
- 13. Process Controls in Quality Management
- 14. Effectiveness Controls in Quality Management
- 15. Efficiency Controls of Quality Management
- 16. Summary: Ten Steps to Successful Quality Management for Services
UM RAFBÆKUR Á HEIMKAUP.IS
Bókahillan þín er þitt svæði og þar eru bækurnar þínar geymdar. Þú kemst í bókahilluna þína hvar og hvenær sem er í tölvu eða snjalltæki. Einfalt og þægilegt!
Rafbók til eignar
Rafbók til eignar þarf að hlaða niður á þau tæki sem þú vilt nota innan eins árs frá því bókin er keypt.
Þú kemst í bækurnar hvar sem er
Þú getur nálgast allar raf(skóla)bækurnar þínar á einu augabragði, hvar og hvenær sem er í bókahillunni þinni. Engin taska, enginn kyndill og ekkert vesen (hvað þá yfirvigt).
Auðvelt að fletta og leita
Þú getur flakkað milli síðna og kafla eins og þér hentar best og farið beint í ákveðna kafla úr efnisyfirlitinu. Í leitinni finnur þú orð, kafla eða síður í einum smelli.
Glósur og yfirstrikanir
Þú getur auðkennt textabrot með mismunandi litum og skrifað glósur að vild í rafbókina. Þú getur jafnvel séð glósur og yfirstrikanir hjá bekkjarsystkinum og kennara ef þeir leyfa það. Allt á einum stað.
Hvað viltu sjá? / Þú ræður hvernig síðan lítur út
Þú lagar síðuna að þínum þörfum. Stækkaðu eða minnkaðu myndir og texta með multi-level zoom til að sjá síðuna eins og þér hentar best í þínu námi.
Fleiri góðir kostir
- Þú getur prentað síður úr bókinni (innan þeirra marka sem útgefandinn setur)
- Möguleiki á tengingu við annað stafrænt og gagnvirkt efni, svo sem myndbönd eða spurningar úr efninu
- Auðvelt að afrita og líma efni/texta fyrir t.d. heimaverkefni eða ritgerðir
- Styður tækni sem hjálpar nemendum með sjón- eða heyrnarskerðingu
- Gerð : 208
- Höfundur : 19324
- Útgáfuár : 2023
- Leyfi : 380