
Lýsing:
Your company's workforce is its most valuable asset. It is the employees who translate your organization's strategy into reality, interact with consumers and determine the corporate brand. Living the Brand demonstrates how you can empower and enthuse your employees to create "brand champions". This approach enhances employee commitment, improves service standards and focuses efforts to deliver business goals.
This practical, inspirational book shows you that employees flourish in organizations where they identify with the brand, and organizations flourish when the brand has relevance and creates meaning. Using original international case studies, such as IBM, SAS Airlines, UNICEF, Apple and Nike, Living the Brand shows you how to make this happen, through research, training, communication, management and review.
Annað
- Höfundur: Nicholas Ind
- Útgáfa:3
- Útgáfudagur: 2007-10-03
- Blaðsíður: 208
- Hægt að prenta út 10 bls.
- Hægt að afrita 10 bls.
- Format:Page Fidelity
- ISBN 13: 9780749452803
- Print ISBN: 9780749450830
- ISBN 10: 0749452803
Efnisyfirlit
- Contents
- Introduction
- 1 I’m genuinely feeling groovy
- The story of Patagonia
- The environmental cause
- Chip is the brand
- In Patagonia
- Summary
- Notes
- 2 Living brands
- Defining brands
- Corporate brands
- People
- Summary
- Notes
- 3 Why people need vision and values
- Why we go to work
- Summary
- Notes
- 4 Why organizations need purpose and values
- A new model
- Empowerment
- The value of ideology
- Attracting and retaining people
- Certainty and uncertainty
- The barriers
- Summary
- Notes
- 5 Defining the brand
- A search for truth
- The definition process: why simplicity and participation matter
- The ‘B’ word
- An integrated approach
- Using the research
- BBC
- Virgin
- V12 — Ferrari
- Greenpeace International
- Structuring the brand idea
- Words, words, words
- Summary
- Notes
- 6 Bringing the brand to life
- Actions of management
- Brand books, games and videos
- Brand champions
- Brand workshops
- Events
- Human resources
- Internal communications
- External communications
- Extranets
- Brand innovation
- Branding on the internet
- Summary
- Notes
- 7 Sustaining the brand: stories and myths
- Why stories?
- Effective stories
- Different types of stories
- Storytelling at Nike
- The right stories
- Summary
- Notes
- 8 Measuring success
- Evaluating intellectual capital
- Evaluating brand commitment
- The external perspective
- The ROIT alternative
- Analysing the results
- The brand report
- Summary
- Notes
- 9 Managing the brand
- Individuality
- Identification
- Corporate trauma
- Whose responsibility?
- Summary
- Notes
- 10 Conclusion
- Imaginative
- Authentic
- Courageous
- Empowering
- Index
UM RAFBÆKUR Á HEIMKAUP.IS
Bókahillan þín er þitt svæði og þar eru bækurnar þínar geymdar. Þú kemst í bókahilluna þína hvar og hvenær sem er í tölvu eða snjalltæki. Einfalt og þægilegt!Rafbók til eignar
Rafbók til eignar þarf að hlaða niður á þau tæki sem þú vilt nota innan eins árs frá því bókin er keypt.
Þú kemst í bækurnar hvar sem er
Þú getur nálgast allar raf(skóla)bækurnar þínar á einu augabragði, hvar og hvenær sem er í bókahillunni þinni. Engin taska, enginn kyndill og ekkert vesen (hvað þá yfirvigt).
Auðvelt að fletta og leita
Þú getur flakkað milli síðna og kafla eins og þér hentar best og farið beint í ákveðna kafla úr efnisyfirlitinu. Í leitinni finnur þú orð, kafla eða síður í einum smelli.
Glósur og yfirstrikanir
Þú getur auðkennt textabrot með mismunandi litum og skrifað glósur að vild í rafbókina. Þú getur jafnvel séð glósur og yfirstrikanir hjá bekkjarsystkinum og kennara ef þeir leyfa það. Allt á einum stað.
Hvað viltu sjá? / Þú ræður hvernig síðan lítur út
Þú lagar síðuna að þínum þörfum. Stækkaðu eða minnkaðu myndir og texta með multi-level zoom til að sjá síðuna eins og þér hentar best í þínu námi.
Fleiri góðir kostir
- Þú getur prentað síður úr bókinni (innan þeirra marka sem útgefandinn setur)
- Möguleiki á tengingu við annað stafrænt og gagnvirkt efni, svo sem myndbönd eða spurningar úr efninu
- Auðvelt að afrita og líma efni/texta fyrir t.d. heimaverkefni eða ritgerðir
- Styður tækni sem hjálpar nemendum með sjón- eða heyrnarskerðingu
- Gerð : 208
- Höfundur : 6346
- Útgáfuár : 2007
- Leyfi : 379