
Lýsing:
An organization's key accounts are its lifeblood. Key account management focuses on the long-term investment of resources in customers that can offer an exceptional return on resources. But which are the key accounts? Are they the ones growing the fastest? The ones that are most financially secure? Or are they the ones that shout the loudest? Key Account Management puts forward a straightforward and effective planning methodology.
This fully updated 6th edition of Key Account Management takes a long-term, team-selling strategic view of the whole process, from defining the customer, to managing the relationship and achieving key supplier status. With coverage of latest best practice including IT's role in account management, plus new case studies, online supporting resources and a new section comparing how different industries/markets approach key account management, it stands alone as the premier book on managing key customers.
Annað
- Höfundur: Peter Cheverton
- Útgáfa:6
- Útgáfudagur: 2015-02-03
- Hægt að prenta út 10 bls.
- Hægt að afrita 10 bls.
- Format:ePub
- ISBN 13: 9780749469412
- Print ISBN: 9780749469405
- ISBN 10: 0749469412
Efnisyfirlit
- Cover page
- Title page
- Imprint
- Table of contents
- About the author
- Foreword
- Preface
- Preface to the sixth edition
- Acknowledgements
- And it was all going so very well…
- Part One: Definitions and purpose
- 01 The key account approach
- 02 Why Key Account Management?
- 03 The spectrum of KAM ambition
- 04 What is a key account?
- 05 What is Key Account Management?
- Part Two: Analysis: opportunity and value
- 06 Knowing the market, knowing your value
- 07 Knowing the people, knowing your value
- Part Three: Relationship management
- 08 From ‘bow-ties’ to ‘diamonds’
- 09 Decision mapping and contact strategies
- 10 The good, the bad, the sad and the ugly
- Part Four: Achieving key supplier status
- 11 The purchasing revolution
- 12 Supply chain management: seeking value
- 13 Purchasing organization: rationalization and centralization
- 14 Supplier positioning: managing suppliers
- Part Five: Achieving strategic supplier status
- 15 Being of strategic value
- 16 How do they plan to grow?
- 17 How do they aim to win?
- 18 What drives them?
- 19 A shared future?
- Part Six: The value proposition
- 20 The customer’s total business experience
- 21 The customer’s activity cycle
- 22 Measuring the value – securing the reward
- 23 Making the proposal
- Part Seven: Planning and joint planning
- 24 The key account plan
- 25 Joint planning
- Part Eight: Targeting
- 26 Customer classification
- 27 Customer distinction
- 28 Global Account Management
- Part Nine: Making it happen
- 29 Sins and requirements
- 30 Leadership and organization
- 31 Skills, attitudes and behaviours
- 32 The role of information technology
- 33 Measuring customer profitability
- 34 The implementation plan
- 35 Training and further help
- Index
- Full imprint
UM RAFBÆKUR Á HEIMKAUP.IS
Bókahillan þín er þitt svæði og þar eru bækurnar þínar geymdar. Þú kemst í bókahilluna þína hvar og hvenær sem er í tölvu eða snjalltæki. Einfalt og þægilegt!Rafbók til eignar
Rafbók til eignar þarf að hlaða niður á þau tæki sem þú vilt nota innan eins árs frá því bókin er keypt.
Þú kemst í bækurnar hvar sem er
Þú getur nálgast allar raf(skóla)bækurnar þínar á einu augabragði, hvar og hvenær sem er í bókahillunni þinni. Engin taska, enginn kyndill og ekkert vesen (hvað þá yfirvigt).
Auðvelt að fletta og leita
Þú getur flakkað milli síðna og kafla eins og þér hentar best og farið beint í ákveðna kafla úr efnisyfirlitinu. Í leitinni finnur þú orð, kafla eða síður í einum smelli.
Glósur og yfirstrikanir
Þú getur auðkennt textabrot með mismunandi litum og skrifað glósur að vild í rafbókina. Þú getur jafnvel séð glósur og yfirstrikanir hjá bekkjarsystkinum og kennara ef þeir leyfa það. Allt á einum stað.
Hvað viltu sjá? / Þú ræður hvernig síðan lítur út
Þú lagar síðuna að þínum þörfum. Stækkaðu eða minnkaðu myndir og texta með multi-level zoom til að sjá síðuna eins og þér hentar best í þínu námi.
Fleiri góðir kostir
- Þú getur prentað síður úr bókinni (innan þeirra marka sem útgefandinn setur)
- Möguleiki á tengingu við annað stafrænt og gagnvirkt efni, svo sem myndbönd eða spurningar úr efninu
- Auðvelt að afrita og líma efni/texta fyrir t.d. heimaverkefni eða ritgerðir
- Styður tækni sem hjálpar nemendum með sjón- eða heyrnarskerðingu
- Gerð : 208
- Höfundur : 14302
- Útgáfuár : 2015
- Leyfi : 379