
Annað
- Höfundur: Kelly, Luke E.
- Útgáfudagur: 03/2010
- Engar takmarkanir á útprentun
- Engar takmarkanir afritun
- Format:Page Fidelity
- ISBN 13: 9781492573609
- Print ISBN: 9780736062121
- ISBN 10: 1492573604
Efnisyfirlit
- Title page
- Copyright page
- Contents
- Preface
- Acknowledgments
- How to Use This Book and Online Resource
- Part I Everyone Can! Achievement-Based Curriculum (ABC)
- Chapter 1 ABC Program Planning
- Step 1: Establish a Program Philosophy, Goals, and Objectives
- Step 2: Assign Program Goal Emphasis
- Step 3: Determine Instructional Time and Averaage Objective Mastery Time
- Step 4: Calculate the Total Number of Objectives per Goal
- Step 5: Finalize Program Scope and Sequence
- Step 6: Create Yearly Teaching Learning Maps
- Step 7: Identify Objective Assessment Items and Create Scoresheets
- Summary
- Chapter 2 Assessment
- Step 1: Determine What Objectives Should Be Assessed
- Step 2: Select an Appropriate Assessment Instrument
- Step 3: Score and Record Performance
- Step 4: Select and Assessment Activity
- Step 5: Conduct an Assessment Activity
- Ste 6: Conduct Other Forms of Assessment
- Summary
- Chapter 3 Implementation Planning
- Step 1: Set Student Initial and Target Learning Expectations
- Step 2: Identifying Student Learning Needs
- Step 3: Create Instructional Groupings Based on Focal Points
- Step 4: Select Learning Activities
- Step 5: Design Teaching Templates and Student Learning Formats
- Sumary
- Chapter 4 Teaching
- Step 1: Get Ready
- Step 2: Maximize On-Task Time
- Step 3: Apply Essential Teaching Elements
- Step 4: Put It All Together
- Summary
- Chapter 5 Evaluation
- Step 1: Collect Reassessment Data
- Step 2: Calculate, Interpret, and Report Student Performance
- Step 3: Evaluate and Grade Students' Progress
- Step 4: Evaluate Your Program
- Step 5: Use Technology to Aid in Evaluation
- Step 6: Establish Progra Accountability and Justification
- Summary
- Part II Eveyone Can! Online Resources
- Chapter 6 Model K-5 Physical Education Program Plan
- Step 1: Develop Program Philosophy, Goals, and Objectives
- Step 2: Establish Program Goal Emphasis
- Step 3: Calculate Instruction Time and Average Mastery Time
- Step 4: Calculate Amount of Content to Include in the Curriculum
- Step 5: Sequence Content Across the Curriculum
- Step 6: Create Yearly and Block Teaching and Learning Maps
- Summary
- Chapter 7 Using the Everyone Can! Online Resource Materials
- How to Access the Everyone Can Online Resource
- Exploring the Instruction Materials
- Using the Online Resources
- Methods for Printing Posters
- Other Uses for the Everyone Can Resources
- Using Everyone Can for Individualized Education Programs
- Summary
- Chapter 8 Incorporating the ABC Model into Your Program
- Designing an In-Service Program
- Managing Change
- Summary
- References and Resources
- About the Authors
- Other Resources at Human Kinetics
- Back cover
UM RAFBÆKUR Á HEIMKAUP.IS
Bókahillan þín er þitt svæði og þar eru bækurnar þínar geymdar. Þú kemst í bókahilluna þína hvar og hvenær sem er í tölvu eða snjalltæki. Einfalt og þægilegt!Rafbók til eignar
Rafbók til eignar þarf að hlaða niður á þau tæki sem þú vilt nota innan eins árs frá því bókin er keypt.
Þú kemst í bækurnar hvar sem er
Þú getur nálgast allar raf(skóla)bækurnar þínar á einu augabragði, hvar og hvenær sem er í bókahillunni þinni. Engin taska, enginn kyndill og ekkert vesen (hvað þá yfirvigt).
Auðvelt að fletta og leita
Þú getur flakkað milli síðna og kafla eins og þér hentar best og farið beint í ákveðna kafla úr efnisyfirlitinu. Í leitinni finnur þú orð, kafla eða síður í einum smelli.
Glósur og yfirstrikanir
Þú getur auðkennt textabrot með mismunandi litum og skrifað glósur að vild í rafbókina. Þú getur jafnvel séð glósur og yfirstrikanir hjá bekkjarsystkinum og kennara ef þeir leyfa það. Allt á einum stað.
Hvað viltu sjá? / Þú ræður hvernig síðan lítur út
Þú lagar síðuna að þínum þörfum. Stækkaðu eða minnkaðu myndir og texta með multi-level zoom til að sjá síðuna eins og þér hentar best í þínu námi.
Fleiri góðir kostir
- Þú getur prentað síður úr bókinni (innan þeirra marka sem útgefandinn setur)
- Möguleiki á tengingu við annað stafrænt og gagnvirkt efni, svo sem myndbönd eða spurningar úr efninu
- Auðvelt að afrita og líma efni/texta fyrir t.d. heimaverkefni eða ritgerðir
- Styður tækni sem hjálpar nemendum með sjón- eða heyrnarskerðingu
- Gerð : 208
- Höfundur : 13655
- Útgáfuár : 2010
- Leyfi : 379