
Lýsing:
Conversion rate optimization (CRO) is about understanding people and behaviour, not simply website visits. This book is an all-encompassing guide to the how, the why and the tools and techniques. Grounded in best-practice theory and research, E-commerce Website Optimization brings together usability, analytics and persuasion to offer a detailed, step-by-step guide to increasing the percentage of visitors who buy from your site and subsequently the amount that these visitors spend when they do.
In a complex and evolving field, it will help you improve conversion rates, increase ROI from online marketing campaigns, generate higher levels of repeat business and increase the e-commerce value of websites. In the fast-moving world of e-commerce, this fully revised second edition includes updates on test metrics, prioritization and personalization, alongside updated case studies and newly recommended tools.
Annað
- Höfundar: Dan Croxen-John, Johann van Tonder
- Útgáfa:2
- Útgáfudagur: 2020-12-03
- Hægt að prenta út 10 bls.
- Hægt að afrita 10 bls.
- Format:ePub
- ISBN 13: 9781789664430
- Print ISBN: 9781789664423
- ISBN 10: 1789664438
Efnisyfirlit
- Cover
- Endorsements
- Titlepage
- Contents
- List of figures and tables
- Figures
- Tables
- Preface
- Acknowledgements
- 01 Introduction to e-commerce optimization
- E-commerce website optimization
- Summary
- Notes
- 02 The kick-off
- Be an evangelist
- Get top-level support
- Get the team in place
- Gathering evidence
- Experimentation platform
- How to deal with resistance
- Summary
- Notes
- 03 Gather data
- From data to insights
- Extract insights like the CIA
- Problem framing
- Summary
- Notes
- 04 Behavioural research
- Website analytics
- User journey mapping
- Session replay
- Usability testing
- Heuristic evaluation
- Customer immersion
- Site search
- Form analysis
- Summary
- Notes
- 05 Voice of customer
- Interviews
- E-mail surveys
- Feedback and transcript analysis
- On-site polls
- NPS survey
- Value proposition
- Competitor analysis
- Put it all together in personas
- Summary
- Notes
- 06 Merchandising analytics
- New product analysis
- Ratio analysis
- Look-to-book analysis
- Price-point analysis
- Price testing
- Summary
- Notes
- 07 Create an experimentation roadmap
- How to prioritize test ideas
- Prioritization frameworks
- The experimentation roadmap
- Summary
- Notes
- 08 From hypothesis to experiment
- What is a hypothesis?
- Why you need hypotheses
- From hypothesis to test
- Summary
- Notes
- 09 Testing your hypothesis
- Online experimentation
- Types of online experiments
- Big or small changes?
- Statistics for optimizers
- The test brief
- When to stop a test
- Testing on low-traffic sites
- How to avoid common pitfalls
- Post-test analysis
- Make the winning experience live
- Document test results
- Summary
- Notes
- 10 Personalization
- Data and segments
- When to do personalization
- Technical options for personalization
- Personalization vs A/B testing
- Summary
- Notes
- 11 Optimizing the optimization
- Summary
- Notes
- 12 Optimization people and culture
- How to find, select and motivate in-house optimizers
- Obstacles to a culture of optimization
- When to outsource
- Summary
- Notes
- 13 The science of buying
- Why do people buy?
- Six principles of influence
- The buying decision-making process
- FBM model of behaviour
- Summary
- Notes
- 14 Launching a new website
- Five stages of a new website
- Summary
- Notes
- Index
- Copyright
UM RAFBÆKUR Á HEIMKAUP.IS
Bókahillan þín er þitt svæði og þar eru bækurnar þínar geymdar. Þú kemst í bókahilluna þína hvar og hvenær sem er í tölvu eða snjalltæki. Einfalt og þægilegt!Rafbók til eignar
Rafbók til eignar þarf að hlaða niður á þau tæki sem þú vilt nota innan eins árs frá því bókin er keypt.
Þú kemst í bækurnar hvar sem er
Þú getur nálgast allar raf(skóla)bækurnar þínar á einu augabragði, hvar og hvenær sem er í bókahillunni þinni. Engin taska, enginn kyndill og ekkert vesen (hvað þá yfirvigt).
Auðvelt að fletta og leita
Þú getur flakkað milli síðna og kafla eins og þér hentar best og farið beint í ákveðna kafla úr efnisyfirlitinu. Í leitinni finnur þú orð, kafla eða síður í einum smelli.
Glósur og yfirstrikanir
Þú getur auðkennt textabrot með mismunandi litum og skrifað glósur að vild í rafbókina. Þú getur jafnvel séð glósur og yfirstrikanir hjá bekkjarsystkinum og kennara ef þeir leyfa það. Allt á einum stað.
Hvað viltu sjá? / Þú ræður hvernig síðan lítur út
Þú lagar síðuna að þínum þörfum. Stækkaðu eða minnkaðu myndir og texta með multi-level zoom til að sjá síðuna eins og þér hentar best í þínu námi.
Fleiri góðir kostir
- Þú getur prentað síður úr bókinni (innan þeirra marka sem útgefandinn setur)
- Möguleiki á tengingu við annað stafrænt og gagnvirkt efni, svo sem myndbönd eða spurningar úr efninu
- Auðvelt að afrita og líma efni/texta fyrir t.d. heimaverkefni eða ritgerðir
- Styður tækni sem hjálpar nemendum með sjón- eða heyrnarskerðingu
- Gerð : 208
- Höfundur : 8378
- Útgáfuár : 2017
- Leyfi : 379